Creatieve fieldmarketing met resultaat
Maak gebruik van creatieve fieldmarketing, waarmee u er eenvoudig voor zorgt dat u een nieuw product of merk in de markt kunt zetten. Ga hier creatief mee om, bijvoorbeeld via een promotiebureau dat het werk voor u uit handen kunt nemen. U zorgt er op die manier voor dat zij demonstraties kunnen geven, samples uit kunnen delen of op een andere wijze voor de promotie van uw product kunnen zorgen. Let onder andere goed op de representativiteit, aangezien dit ervoor zorgt dat u maximaal kunt profiteren van de fieldmarketing.
Product in de markt
Wilt u een nieuw product in de markt zetten, bijvoorbeeld omdat u dit binnenkort lanceert of u het idee heeft dat de doelgroep er op dit moment niet goed van op de hoogte is? Dan is het een uitstekend idee om gebruik te maken van fieldmarketing. U zorgt er daarmee voor dat uw doelgroep het product of merk kan leren kennen en er ook direct op een positieve wijze mee in aanraking kan komen. Met name dit positieve element is interessant, aangezien dat ervoor zorgt dat creatieve fieldmarketing zowel op de korte als lange termijn resultaat op zal leveren.
Volledige promotiecampagne
U kunt de creatieve fieldmarketing inzetten om een product eenmalig te promoten, maar u kunt daarnaast natuurlijk ook gebruik maken van een volledige promotiecampagne. In dat geval kunt u rekenen op de verschillende positieve aspecten en krijgt uw doelgroep het product of merk op een uitstekende manier in beeld. Heeft u veel aan een promotie, een demonstratie of wellicht de sampling? Stem de verschillende onderdelen uitstekend op elkaar af, zodat u maximaal kunt profiteren van het resultaat dat fieldmarketing u op kan leveren.