Ben je specifiek op zoek naar de contactgegevens van een organisatie of zoek je meer informatie over actuele storingen bij je internetprovider? Voor deze en vergelijkbare informatie kun je terecht bij dé klantenservice gids van Nederland. Hier vind je informatie over meer dan 1500 klantenservices, groot en klein. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een aantal grote namen zoals KPN, Zeeman, Telfort, ING, Ziggo en meer! Alle info met betrekking tot contactgegevens, storingen, reviews en meer vind je in de klantenservicegids. Ben je benieuwd of de organisatie die jij nodig hebt ook wordt genoemd in de gids? Neem dan gewoon een kijkje! Klik op de volgende link en je wordt direct doorgestuurd naar de juiste pagina: https://www.klantenservicegids.nl/.
Kan ik op dit moment terecht?
Een van de vele zaken die de gids klantenservice biedt zijn de openingstijden van de organisaties en bedrijven. Hierdoor kun je in één oogopslag zien of je momenteel terecht kunt bij de klantenservice, of niet. Een aantal grote klantenservices is 24/7 geopend, maar voornamelijk de kleinere bedrijven houden zich nog vast aan bepaalde openingstijden waarin zij bereikbaar zijn. Ook hierbij geldt dat je het desbetreffende bedrijf middels verschillende wegen kunt bereiken. Zo kun je telefonisch contact opnemen maar het is ook mogelijk om een medewerker te spreken middels social media. In de gids zie je namelijk per organisatie van welke social kanalen zij gebruiken maken. Het is dus ook vaak mogelijk om door middel van een Tweet of Facebook Message contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf.
Waarom de klantenservice gids?
Het platform biedt een overzicht van alle nodige informatie op één locatie. Daarnaast vind je de meest actuele informatie op het gebied van actuele storingen en relevante openingstijden en meer. Zo zie je in één oogopslag de bereikbaarheid van je klantenservice.