Media Release

Plaats hier gratis uw artikel of persbericht!

Social Media Campagnes

Steeds meer bedrijven maken een account aan op Social Media zonder hier over na te denken. Keuzes worden vaak overhaast gemaakt. Concurrenten zitten immers ook op Facebook of Twitter dus kan men niet achterblijven. De marketing medewerker plaatst een paar berichten en nodigt wat collega´s en vrienden uit om hen te gaan volgen. Helaas heeft de marketeer geen tijd deze pagina’s te onderhouden. Het gevolg laat zich raden: lege pagina’s, bijna geen volgers of fans en slechts enkele updates. Niet alleen een gemiste kans, maar ook slechte online publiciteit en een voorbeeld van hoe het niet moet.

Facebook zakelijk

Facebook marketing is erg interessant voor bedrijven, u kunt heel gericht uw klantenkring benaderen en deze uitbreiden. Onderstaand ziet u waarom Facebook zakelijk interessant is:

  • Bereik uw doelgroep tegen lage kosten
  • Vergroot uw lokale naamsbekendheid
  • Promoot uw aanbiedingen, acties, events en workshops
  • Krijg meer bezoekers naar uw winkel en website
  • Bereik meer dan 7,5 miljoen Nederlandse gebruikers, waarvan meer dan 4 miljoen dagelijks inloggen!

Facebook adverteren

Aan de hand van een intake gesprek analyseren we uw gewenste advertentie campagne. Daarna stellen we een jaarplan en gaan samen met u hiermee aan het werk. Daarnaast kunt u optioneel gebruik maken van onze diensten op het gebied van:

  • aanmaken/verbeteren/professionaliseren van uw Facebook Fanpagina
  • vergroten van uw Facebook fans (dmv prijsvragen en online acties)
  • verspreiden van uw bedrijfsaanbiedingen en uw Facebook fans deze laten promoten
  • verzamelen en benaderen van e-mail adressen van uw fans & (potentiële) klanten
  • drukwerk (offline marketing) ter promotie van uw fanpage
  • Naast bovenstaande actiepunten beschikt u altijd over professionele ondersteuning van onze experts.

Door onze gestructureerde werkwijze en jarenlange ervaring kunnen we dmv een goede samenwerking met onze klanten de kosten laag houden.

Linkruil.org

Comments are closed.