Media Release

Plaats hier gratis uw artikel of persbericht!

Is Bol.com een reus geworden?

Vroeger verkocht Bol.com online boeken en deed dat goed. Bestellingen werden keurig afgehandeld en er kwamen steeds meer boeken bij die je bij het bedrijf kon bestellen. Hun brand werd steeds sterker, mede door de tv spotjes natuurlijk, en hedentendage is er niemand in Nederland meer te vinden die nog nooit heeft gehoord van Bol.com. Naast Nederlandse en vele buitenlandse boeken kun je bij deze webwinkel nu ook artikelen bestellen op het gebied van mobiele telefonie, computers en beeld en geluid. Maar ook kunt u er terecht voor babyspullen, speelgoed voor uw kinderen, hondenvoer, sportartikelen voor sporten zoals hockey, voetbal en tennis. Of wat dacht u van klusartikelen, producten voor persoonlijke verzorging, kortom, ze verkopen bijna alles.

Het succes van Bol

Is dat verstandig? Wie zal het zeggen. Wat wel duidelijk is, is dat alles achter de schermen, dus de afhandeling van de bestellingen, voorraadbeheer, enz., tot in de puntjes is verzorgd. En als een dergelijke grote machine goed draait en blijft draaien, ligt daar ook hun grote kracht. Want geef toe, als je een online warenhuis kunt bezoeken waar alles te koop is, waar je ook scherpe prijzen krijgt, kortingen en acties tegenkomt, dan blijf je snel hangen op de website. Want Bol.com heeft voor veel artikelen vaak een Bol kortingscode of actiecode beschikbaar. En veel belangrijker, als de service goed is en het bedrijf voelt goed aan, dan komen de mensen er terug om nog meer te bestellen. Dus eigenlijk is Bol.com als webshop, online warenhuis, of hoe je het ook maar wilt noemen, behoorlijk geslaagd. En zeker in een tijd waar er een grote verschuiving plaatsvind van fysieke winkels naar webshops, zit Bol natuurlijk in uitstekend vaarwater.

Linkruil.org

Comments are closed.