Media Release

Plaats hier gratis uw artikel of persbericht!

De belevingswereld bij KPN

De meesten onder ons zijn wel eens een KPN winkel binnen gestapt. Een innovatieve organisatie die de nieuwste technologie graag optimaal benut. Dat is dan ook te zien als je daar de winkel binnen stapt. In de meeste winkels zijn schermen gevestigd waar je binnen no-time kan zoeken naar jouw ideale telefoon. Terwijl de medewerkers druk bezig zijn, kun jij je alvast een beetje oriënteren en de prijzen en abonnementen vergelijken. Vaak hangen er ook meerdere televisies waar je het laatste nieuws voorbij ziet komen. Een interactieve winkel, dat is wat ze er van willen maken en dat lukt ze aardig. Voor de winkel in Haarlem en Den Haag tilt KPN het interactiever gehalte naar een hoger niveau. Met behulp van Qyn hebben zij daar de geheel nieuwe winkelformule al doorgevoerd. Een winkel van de toekomst die nu al open is.

 

Interactie, beleving en innovativiteit

KPN is een vooraanstaande aanbieder op het gebied van televisie, internet en telefonie. Zij blijven zichzelf ontwikkelen en dat wilden ze graag uitstralen in de winkels van Den Haag en Haarlem. Qyn heeft in deze twee winkels verschillende schermen gemaakt, waardoor digital signage mogelijk wordt. De beleving en de interactiviteit stimuleren van de bezoekers. De winkels zijn als het ware ingedeeld in pleinen. Hier vind je smartphones, tablets, DECT-toestellen en natuurlijk televisies en de nieuwste gadgets. Bezoekers hoeven zich niet te vervelen terwijl ze wachten. Ze kunnen internetten en televisie kijken. Verder is de winkel voorzien van grote smart walls. Deze schermen reageren op de bewegingen van de bezoekers. Het zijn eigenlijk hele grote touchscreens. Het wachtsysteem is ook veel makkelijker geworden. Bij binnenkomst geef je bij een touchscreen aan wat je komt doen. Kom je een telefoon kopen, voor telefoon reparatie of voor andere redenen. Het systeem geeft je zelfs een indicatie over de wachttijd.

 

Fysieke website

Qyn heeft het mogelijk gemaakt dat je als het ware een fysieke KPN website binnen wandelt. De vele schermen geven je de mogelijkheid om uit te zoeken wat bij jou past. Narrowcasting wordt op de juiste manier toegepast. Binnen no-time heb je het gewenste abonnement gevonden. Om dit project te kunnen realiseren is Qyn er van begin tot eind bij geweest. Je loopt als klant bijna een virtuele wereld binnen. De verlichting past precies bij de technologie en de gehele sfeer ademt innovativiteit uit. Het wordt een stuk aangenamer om te wachten in de KPN winkel. Een multimediale inrichting met technische snufjes waar je u tegen zegt. Je kunt er van alles zelf proberen. Wil je tijdens het wachten even je facebook checken of even een vriend bellen? Geen probleem, dat kan allemaal in deze winkel.

 monitor-449370_640

Linkruil.org

Comments are closed.