Media Release

Plaats hier gratis uw artikel of persbericht!

Voordelen VoIP zakelijk

Het aantal consumenten dat via internet belt, blijft stijgen. Het aantal VoIP-aansluitingen van Nederlandse consumenten is eind 2013 gestegen naar 5.1 miljoen aansluitingen. Het bellen via internet wordt Voice over IP genoemd, kortweg VoIP. Bellen via een internetverbinding heeft twee grote voordelen: kostenbesparing en flexibiliteit. Daarom neem het gebruik van VoIP ook in bedrijven toe. Veel bedrijven maken tegenwoordig gebruik van VoIP zakelijk.

De vele voordelen van VoIP zakelijk
Gemiste gesprekken behoren tot de verleden tijd met VoIP zakelijk. Zowel op vaste als mobiele telefoons is iedereen bereikbaar op hetzelfde nummer. Mocht een medewerker in gesprek zijn, dan wordt een gesprek automatisch doorverbonden  naar een collega die op dat moment wel bereikbaar is. Een bedrijf heeft controle over al het belverkeer, of het nu vaste of mobiele telefonie betreft. Dankzij de integratie van vaste en mobiele telefonie wordt er op de kosten bespaard. Werknemers kunnen onderling gratis bellen. Hetzelfde geldt voor verschillende vestigingen van hetzelfde bedrijf. Alle gesprekken verlopen via één en dezelfde telefooncentrale. Het aantal gesprekken dat tegelijkertijd kan plaatsvinden met VoIP zakelijk is nagenoeg onbeperkt.

Aanbieder VoIP zakelijk
Er zijn verschillende bedrijven die VoIP zakelijk aanbieden. Een voorbeeld hiervan is VM1. VM1 staat voor “vast en mobiel in één” en biedt kwaliteitsoplossingen op het gebied van VoIP. Het bedrijf biedt verschillende producten met betrekking tot VoIP zakelijk. Alle producten zorgen ervoor dat de telefoniekosten van een organisatie aanzienlijn worden verlaagd. Bovendien zijn alle werknemers 24/7 bereikbaar.

Linkruil.org

Comments are closed.