In deze tijd worden er ontzettend veel producten gekocht en verkocht. Allerlei bedrijven proberen zich te onderscheiden ten opzichte van de rest. Dit kan door een bijzonder concept, maar ook de beleving bij de aankoop voor klanten is heel erg belangrijk. Een nieuwe trend is het personaliseren. Mensen willen iets hebben wat een persoonlijke betekenis heeft. Verschillende merken proberen hierop in te spelen door bepaalde producten aan te bieden die deze betekenis hebben. Het personaliseren houdt in dat mensen de producten volledig zelf kunnen samenstellen. Het maakt vaak niet eens uit in wel segment het is. Of het nu om huishoudelijke producten gaat of bijvoorbeeld om sieraden. Denk bijvoorbeeld aan Minitials, zij bieden sieraden aan die je helemaal zelf kan samenstellen. Van het materiaal tot de initialen. Minitials is dus echt een voorbeeld als het gaat om het personaliseren van producten voor de klanten.
Minitials
Het merk Minitials bestaat nog niet zo heel lang. Het is ontstaan bij een idee van 2 jonge moeders. Zij wilden graag een mooi sieraad met een persoonlijke betekenis. Ze wilden namelijk iets hebben waardoor zij de kinderen de hele dag door dichtbij hun hadden, bijvoorbeeld een sieraad met hun namen erop. En zo ontstond het merk Minitials. Iedereen kan dus bij dit merk sieraden kopen met hun eigen initialen zodat er een persoonlijke waarde wordt gehecht aan het product.
Aanschaffen
Je kan het product op een aantal manieren aanschaffen. De meest makkelijke manier is internet, hier kun je met een paar klikken alles samenstellen. De vorm, de materialen en de letters natuurlijk. Je kunt ook bij verschillende juweliers langs. Hier ga je samen met een echte kenner in overleg over wat het beste voor jou is.
Ben je nu benieuwd naar alle soorten materialen en producten van Minitials? Neem dan eens een kijkje op het internet om verschillende voorbeelden te zien. En wie weet loop jij binnenkort met een volledig samengesteld product.