Media Release

Plaats hier gratis uw artikel of persbericht!

Hoe via een Duitse kapper ooit een groots bedrijf begon

 

Er was eens een bedrijf dat Wella heette

Al decenialang is Wella de nummer één als het gaat om het leveren van cosmeticaproducten. Zowel kapsalons als de consument kunnen rekenen op de service van dit bedrijf en haar producten. Wat ooit begon met een Duitse kapper is uitgegroeid tot een grote en succesvolle onderneming waar geen klant meer om heen kan. Je hoeft maar bij de haarproducten in één van Nederlands bekendste drogisterijen te kijken om Wella tegen te komen. Bij de concurrentie liggen de producten tevens in de schappen. Ook het leveren van lekkere parfums voor de klanten is Wella zeker niet vreemd. De focus ligt vooral op de haarproducten, maar in de loop der jaren heeft Wella ook meerdere parfumbedrijven gekocht.

Een topkwaliteit voor Jan en alleman

Het hoofdkantoor bevindt zich in het Duitse Darmstadt. Daar rijdt zelfs een tram rond om reclame te maken voor het wereldwijd bekende bedrijf. Inmiddels hebben er ook al verschillende fusie’s plaatsgevonden. De kracht van Wella zit hem zeker in de enorme toegankelijkheid. Je hoeft geen expert op het gebied van cosmetica te zijn om er achter te komen dat kappers gebruik maken van de producten. Wella is dus heel erg proffesioneel, maar daarnaast ook gewoon te koop voor de gewone man. Doordat ook de vakmannen en vakvrouwen gebruik maken van de producten is de kwaliteit dus gegarandeerd. Dit is natuurlijk ook weer een mooie commercieele actie voor het bedrijf om hun haarproducten lekker aan te kunnen prijzen. Want ja, de producten van de échte kapper gebruiken: wie wil dat nou niet?

De producten van Wella kunnen gevonden worden op http://www.groothandelkappers.nl/wella

Linkruil.org

Comments are closed.