Media Release

Plaats hier gratis uw artikel of persbericht!

Online vindbaarheid in de bouw

Online activiteit is steeds belangrijker aan het worden. Waar voorheen de IT sector de eerste sector was waar ‘online’een belangrijke rol ging spelen, is het tegenwoordig in alle sector belangrijk om online actief te zijn, zo ook in de bouw. De belangrijkste reden is hiervoor natuurlijk dat men informatie van de website kan afhalen als adres en contactgegevens. Online gaat tegenwoordig echter veel verder dan dat.

De online wereld is zich nog steeds aan het ontwikkelen en het is dan ook belangrijk om daarin mee te gaan. Er zijn verschillende vormen van online marketing welke erg waardevol kunnen zijn voor de onderneming.Het hebben van een website is niet meer het enige waar een bedrijf zich mee kan onderscheiden. Hieronder zijn nog en aantal vormen van online marketing beschreven welke erg waardevol kunnen zijn voor een bouwbedrijf of aannemer om zich te onderscheiden van de concurrentie.

Online vindbaarheid. 
Online gevonden worden als men zoekt naar bijvoorbeeld “bouwbedrijf Nieuwegein” of “Bouwbedrijf Zeist” voor het aantrekken van nieuwe klanten.

Emailmarketing. 
Voor klantbinding en het opnieuw laten converteren van klanten om de top of mind awareness te bewerkstelligen.

Retargeting.
Om bezoekers van de website nog eens te benaderen, het beste voorbeeld hiervan is de schoenenwinkel die nog erg vaak de schoenen vertoond na dat de website bezocht is. Dit kan natuurlijk in mindere mate, door één of twee keer een banner te vertonen.

Het hebben van een website is tegenwoordig dus niet meer genoeg, er is en kan meer dan dat. Rendement halen uit de website is dan ook voor velen het nieuwe doel van de website.

 

Linkruil.org

Comments are closed.